Sunday, July 9, 2023

KEUNIKAN VIVIX BUAT ORANG TERUJA NAK CUBA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. 

Hari ni Tcer nak cerita tentang keunikkan Vivix sehingga ramai yang ingin mencuba. Sebab unik la, Tcer sanggup kumpul duit nak beli Vivix ni. Sanggup main kutu sebab nak beli Vivix ni. Teruja. 

Vivix dan ResV juga Top1 dalam produk Shaklee. Produk paling laris la kat Shaklee walaupun harganya premium. 

Vivix adalah merupakan suplemen yang sangat premium daripada Shaklee yang tinggi dengan kandungan antioxidant. Vivix adalah satu-satunya supplement yang berjaya menembusi sel sehingga ke peringkat DNA. Vivix merupakan minuman botani anti-aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Antara keunikkan Vivix ni termasuklah

1. Kandungan Polifenol yang Mengagumkan
Vivix mengandungi gabungan polifenol yang unik dan diperoleh daripada pelbagai buah-buahan termasuklah Anggur Muscadine, Lobak ungu Elderberry Eropah dan ekstrak akar Plygonum Cuspidatum. Polifenol adalah sebatian tumbuhan dengan sifat antioksidan yang boleh menyokong kesihatan sel-sel.

Gabungan inilah yang menjadikan Vivix lebih baik 10 kali ganda dari Resveratrol tunggal. Di antara 8,000 jenis anggur di dunia, anggur Muscadine adalah salah satu anggur terbesar dan jarang didapati. Besar, tebal dan penuh dengan antioksidan, telah menarik perhatian saintis di Shaklee, untuk menjadikannya dalam bentuk minuman yang sihat, juga pekat.

Kulit dan Benih yang Tebal = Kuasa Antioksida. 
Lebih Kromosom = Kuasa Antioksidan Tambahan
Polifenol = Kawan Baik Kesihatan Anda

Sehingga kini, terdapat lebih daripada 4,000 kajian mengenai kebaikan polifenol yang menunjukkan kebaikannya terhadap tubuh badan anda.


2.  Kandungan Resveratrol Yang Tinggi

Vivix terkenal dengan kandungan reveratrol yang tinggi, sejenis bahan semulajadi yang terdapat dalam anggur merah dan beberapa tumbuhan lain. Resveratrol dipercayai mempunyai sifat antioksidan dan banyak dikaitkan dengan manfaat kepada kesihatan kota. 

Keunikan Vivix Shaklee bukan menggunakan anggur merah biasa tapi Muscadine Grape. Tidak seperti anggur lain, muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol lain akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa.



Di Amerika Syarikat, Suplimen Resveratrol sangat terkenal dengan antioksidan yang tinggi yang banyak manfaat dan menjadi kegilaan orang ramai terutama yang anti aging (Supplimen Awet Muda).

Resveratrol iaitu kandungan di dalam Vivix ini telah dirujuk bawah lebih 2500 penerbitan penyelidikan termasuk kajian yang dijalankan oleh University Harvard.
Selain itu Vivix juga mempunyai hak eklusif iaitu mempunyai 5 paten terhadap Vivix. Shaklee mempatenkan hak ke atas empat tumbuhan yang hebat tanpa sebarang pengawet. Tiada pengawet tau..

Shaklee juga mempaten kan “Cold Filling Extraction” Process ekslusif untuk Vivix Shaklee. Vixix menggunakan bahan semulajadi, berkesan dan selamat serta baik untuk kesihatan menyeluruh. Sebab itulah Vivix tidak dapat ditiru oleh mana-mana syarikat lain. Itulah uniknya Vivix. 

Antara manfaat polifenol ialah:

Nak lebih tips dan penerangan jelas tentang Vivix? Siapa Perlukan Vivix? Jom KLIK SINI di sini. 

Nak tanya apa-apa tentang produk Shaklee atau nak dapatkan harga promo Vivix bulan ni?  Jom PM Tcer Ain disini

Nurain bt Sarion : SID 111677
Nombor telefon: 018 573 2868
Pengedar Shaklee Seri Manjung/Setiawan/Lumut

Thank you korang sudi baca. till next entry!

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ShakleeManjung #ShakleeSetiawan #ShakleeLumut



No comments:

Post a Comment

CoQ-trol Shaklee | Kebaikan | Siapa yang perlukannya?

Assalamualaikum. Hai semua. Hari ni Tcer nak share lagi tentang supplemen yang ada didalam rangkaian Shaklee. Supplemen yang seterusnya ini ...