Saturday, May 13, 2023

TIPS PERGI OPEN HOUSE KETIKA HARI RAYA

Assalamualaikum semua. 

Alhamdulillah. Kita dah nak hampir ke penghujung Syawal. Dah habis puasa enam ke tu? Bagi yang belum jom selesaikan puasa enam kerana banyak kebaikannya. Salah satunya dengan puasa enam pada bulan Syawal menyamai puasa selama setahun. Selain itu dapat la juga kita menyekat makan terlalu banyak sebab terlalu banyak open house dibuat. 



Hari ni Tcer nak bagi tips sebelum pergi open house. Pertama sekali Tcer akan consume ESP atau Cinch sebelum pergi ke open house atau kenduri. 

Bagi Tcer consume ini untuk elak makan berlebih-lebihan. Sebab kalau tak minum, mesti makan ter'over'. Balik open house mula la menyesal makan macam-macam. Siapa sama macam Tcer?  

Lagi satu perasaan Tcer bila tak consume ESP atau Cinch ni walaupun makan banyak tetap tak kenyang. Jadi memang wajib minum supaya perut lebih selesa. 

Yang kedua Tcer akan minum Cinch Tea terlebih dahulu sebelum pergi ke rumah terbuka atau kenduri. Kenapa nak kena minum yang ni pula? 


Kalau pergi ke kenduri ni tak terlepas nak makan minum yang manis-manis. Jadi untuk elakkan diri ni terlebih craving benda manis, Cinch Tea la penyelamatnya. 

Bukan itu sahaja, banyak lagi manfaat yang best boleh dapat daripada Cinch Tea ni. 
Tips yang ketiga, selepas pergi rumah terbuka atau kenduri wajib untuk ambil omega, lecithin, alfalfa. Herblax ni pilihan sebab hanya consume 2 kali sahaja untuk seminggu. 


Bagi Tcer perut pun lancar je bila consume ni semua. Dapatlah beraya dengan bahagia. 

Kalau nak tau Set Hello New You dah kembali tau. So lepas raya ni yang dah ternaik berat badan boleh la ambil set ni. Pakej lengkap dan seronok nak mulakan misi IF pula. Nak tau tentang IF boleh KLIK SINK

Berminat nak tau lebih details jom PM Tcer Ain. Ada lagi beberapa hari Syawal ni. Sempat nak ber'open house' dengan bahagia. 

Selamat berhari raya semua.

Kenangan berhari raya dengan family kawan suami di UPM.

Kenangan berhari raya dengan kawan UPM

Kenangan open house di rumah kenalan ex SMK24(2). 

Jom baca sini untuk stori beraya dengan  HARI RAYA OPEN HOUSE

Untuk keterangan lebih lanjut boleh contact Tcer seperti maklumat di bawah 

Nurain bt Sarion : SID 111677
Nombor telefon: 018 573 2868
Pengedar Shaklee Seri Manjung/Setiawan
Untuk pembelian pantas, sila KLIK SINI

Thank you korang sudi baca. till next entry!

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments:

Post a Comment

CoQ-trol Shaklee | Kebaikan | Siapa yang perlukannya?

Assalamualaikum. Hai semua. Hari ni Tcer nak share lagi tentang supplemen yang ada didalam rangkaian Shaklee. Supplemen yang seterusnya ini ...