Monday, May 22, 2023

BELI VITAMIN SHAKLEE DAPAT CASH REBATE


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Bertemu lagi kita di entry ini. Topik kali ini sangat menarik. Beli vitamin Shaklee dapat cash rebate pulak? Seronoknya. 

Ya betul. Kalau cukup syarat anda boleh dapat cash rebate tau. Nak tau cara? Jom Tcer terangkan.


Dulu sebelum Tcer terjerumus dengan bisnes Shaklee ni, Tcer suka dok kumpul point UV ni. Bila selalu share manfaat Shaklee ni tu yang lagi seronok kumpul cash rebate ni. Makin lama makin banyak. Kalau dalam bahasa mudahnya kita dapat bonus la daripada Shaklee. Walaupun hakikatnya kita beli untuk kegunaan sendiri. 

Dapat pulak cash rebate ni setiap 14hari bulan, tengah bulan orang dah susut gaji. MasyaAllah....seronok. Dengan cash rebate ni Tcer beli supplemen untuk diri sendiri..Secara tak langsung dapat la Tcer consume supplemen Shaklee ni secara PERCUMA. Seronok kan? Seronok sangat untuk Tcer. 

Bagaimana nak dapatkan Cash Rebate ni?
Semua ahli yang berdaftar dengan Shaklee dan mempunyai nombor ID layak untuk dapatkan Cash Rebate ni. Anda hanya perlu buat pembelian serendah 150UV dan anda layak untuk dapatkan Cash Rebate. 

Mana nak tengok point UV tu?
Kalau tengok gambar diatas ni, kat bawah Retail Price ada nilai UV. So kita kumpul point UV ni. 

Jadual di bawah ni pula sebagai contoh kira-kira berapa nilai terkumpul UV dan bonus jangkaan yang kita boleh dapat. 
Andai kata bulan Mei ni anda ada buat belian RM930, anda layak untuk dapat 300uv dengan bonus sebanyak 8%. Jadi anda layak dapat bonus RM74. 

Dengan RM74 ni, nak beli Lecithin dengan PERCUMA pun dah lepas. Seronok bukan? Lagi banyak UV terkumpul lagi banyak cash rebate yang awak dapat tau. Ambil la order dengan kawan ataupun jiran-jiran 

Nak tau lebih info lagi tentang cash rebate boleh KLIK SINI

Sebelum bulan MEI berakhir ni, kalau awak belum jadi ahli, jom la grab FREE MEMBERSHIP dengan pembelian SET RAHMAH. Berbaloi sangat tau. Macam beli vitamin C, free ESP. Nak free postage ambil combo duo tu. Jom ajak kakak adik join beli. Nak order set RAHMAH? Jom ORDER SINI


Malu nak tanya, nak tau dulu tentang produk boleh PM Tcer kat LINK SINI

Untuk keterangan lebih lanjut boleh contact Tcer seperti maklumat di bawah 

Nurain bt Sarion : SID 111677
Nombor telefon: 018 573 2868
Pengedar Shaklee Seri Manjung/Setiawan/Lumut

Thank you korang sudi baca. till next entry!

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#ShakleeManjung #ShakleeSetiawan #ShakleeLumut







No comments:

Post a Comment

CoQ-trol Shaklee | Kebaikan | Siapa yang perlukannya?

Assalamualaikum. Hai semua. Hari ni Tcer nak share lagi tentang supplemen yang ada didalam rangkaian Shaklee. Supplemen yang seterusnya ini ...