Friday, June 9, 2023

PENGEDAR SHAKLEE SERI MANJUNG ,PERAK


Alhamdulillah....genap 2 tahun kembali aktif menjual Shaklee. 

Assalamualaikum semua. 

Hai. Hari ni Tcer tak ada nak cerita apa. Cuma rasa bersyukur buat bisnes Shaklee setelah bertahun-tahun jadi pengguna setia Shaklee sejak 2012 lagi. 

Niat asal takde la nak bersungguh nak menjual ni. Tcer ni penyegan sikit bila nak bercakap dengan orang kecuali orang yang betul kita dah kenal. Nak bercakap dengan customer pun alahai...segan.

Tapi itu dulu. Sekarang lebih berani dan confident bila nak bercakap dengan customer tentang produk. Tcer tak akan jual sesuatu kalau tak beri manfaat kat Tcer dan orang sekeliling. Maksudnya, macam Shaklee ni Tcer suka dengan "shaklee effect" yang Tcer dan family dapat. Dari situ la Tcer rasa rugi kalau tak share manfaat produk Shaklee ni. Dan dari situ lah juga big point kenapa Tcer teruskan bisnes Shaklee ni. 

Tcer seorang umi kepada dua orang cahaya mata lelaki yang sangat aktif, seorang isteri dan juga seorang pendidik yang aktif di sekolah. Kalau kerjaya chekgu chekgi ni macam biasa la. Mana boleh duduk diam. Start sampai tempat kerja sampai nak balik lah asik berjalan. Boleh bayang tak betapa penatnya sepasang kaki ni? 😅 

Sebab itu Tcer perlukan supplemen yang serasi untuk extra tenaga Tcer. Semestinya Tcer pilih Shaklee sebab berkualiti, diyakini selamat dan berkesan. Banyak research yang dibuat oleh penyelidik-penyelidik Shaklee sebelum sesuatu barang itu dipasarkan. Bukan kaleng-kaleng produknya. Ada yang dah lebih 100 tahun pun. 

Jangan ragu-ragu untuk guna Shaklee. Tahun ketiga Shaklee terima award gold ni. Tahniah Shaklee ❤️

Antara set shaklee effect yang best pernah Tcer jual ialah 
❤️ Set Mengandung Shaklee
❤️ Set Berpantang Shaklee
❤️ Set Menyusu Shaklee
❤️ Set Untuk Warga Tua
❤️ Set Cantik Shaklee
❤️ Set Detox Shaklee
❤️ Set YOUTH Skincare Shaklee

Tcer cover untuk area Seri Manjung, Lumut, Setiawan, Ayer Tawar. Tapi kalau yang jauh Tcer boleh poskan. Free saja kalau nak tanya-tanya dulu. 

Tcer berharap dengan bisnes ni Tcer dapat bantu sampaikan benda yang baik-baik kat customer dan orang sekeliling. 

Jom hidup lebih sihat dan ceria dengan Shaklee.

Orang Kota Kinabalu Sabah boleh hello-hello kawan Tcer ni tau. Si cantik Elly Matin Pengedar Sah Shaklee Kota Kinabalu

Nak hubungi Tcer boleh klik disini Your favourite SID Shaklee


Nurain bt Sarion : SID 111677
Nombor telefon: 018 573 2868
Pengedar Shaklee Seri Manjung/Setiawan/Lumut

Thank you korang sudi baca. till next entry!

#NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ShakleeManjung #ShakleeSetiawan #ShakleeLumut







No comments:

Post a Comment

CoQ-trol Shaklee | Kebaikan | Siapa yang perlukannya?

Assalamualaikum. Hai semua. Hari ni Tcer nak share lagi tentang supplemen yang ada didalam rangkaian Shaklee. Supplemen yang seterusnya ini ...